v. 14 n. 2 (2021)

					Visualizar v. 14 n. 2 (2021)
Publicado: 2021-11-08

Editorial

  • EDITORIAL

    Ademar Dutra
    1-2
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e220211-2

Artigos Científicos

  • FUSÕES E AQUISIÇÕES CROSS-BORDER: CARACTERÍSTICAS DE MERCADO E DESEMPENHO ECONÔMICO-FINANCEIRO

    Rayana Kelly Brasileiro Martins, Aldo Leonardo Cunha Callado
    3-28
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e220213-28
  • ANÁLISE DE POLÍTICAS PÚBLICAS: AVALIAÇÃO DA ESTRATÉGIA SAÚDE DA FAMÍLIA

    Wanderson de Almeida Mendes, Antônio Cláudio Lopes de Faria, Adriano Provezano Gomes, Wesley de Almeida Mendes
    29-52
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e2202129-52
  • SOCIAL INNOVATION AND SUSTAINABILITY IN THE FAMILY AGRO-INDUSTRIES

    Tiago Zardin Patias, Bianca Bigolin Liszbinski, Clandia Maffini Gomes, Maria Margarete Baccin Brizolla, Daniel Knebel Baggio
    53-82
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e2202153-82
  • IMPACT OF INVESTMENTS IN INTANGIBLE RESOURCES ON BUSINESS PERFORMANCE

    Vanessa Martins Pires, Guilherme Trez, Tiago Wickstrom Alves, Davi Souza Simon
    84-114
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e2202184-114
  • DYNAMIC CAPABILITIES AND INNOVATION IN HEALTH SERVICES

    Cristiane Froehlich, Cristine Hermann Nodari
    115-135
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e22021115-135
  • INOVAÇÃO SOCIAL APLICADA À ÁREA DE GESTÃO: UMA ANÁLISE CONCEITUAL

    Suzanne Érica Nóbrega Correia, André Gustavo Carvalho Machado
    136-161
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e22021136-161
  • APRENDIZAGEM INTERORGANIZACIONAL E MARKETING DE RELACIONAMENTO: UM ESTUDO EXPLORATÓRIO

    Fabiano Larentis, Claudio Baltazar Corrêa de Mello, Claudia Simone Antonello
    162-194
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e22021162-194
  • SATISFACTION AT WORK: PERCEPTIONS AND EXPECTATIONS WITH THE MOTIVATIONAL FACTORS

    Cláudia Aparecida Avelar Ferreira, Mário Teixeira Reis Neto, Simone Costa Nunes
    195-216
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e22021195-216
  • ANALYSIS OF THE TASK-TECHNOLOGY FIT MODEL APPLIED TO WHATSAPP AS A PREFERENCE OF YOUNG USERS OF MOBILE INSTANT MESSENGERS

    Luis Hernan Contreras Pinochet, Jéssica Priscilla dos Santos Badaró, Evandro Luiz Lopes, Eliane Herrero, Durval Lucas dos Santos Júnior
    217-245
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e22021217-245
  • ABSORTIVE CAPACITY DIMENSIONS ANALYSIS IN TECHNOLOGY PARKS

    Daniela Carolina Eckert, Luis Felipe Maldaner, Flávia Siqueira Fiorin
    246-276
    DOI: https://doi.org/10.19177/reen.v14e22021246-276